میز کانتر و پیشخوان

 

میز کانتر و پیشخوان

میز کانتر و پیشخوان، از جمله میزهایی است که در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در جذب مشتری موثر باشد. از این نوع میزها می توان در اداره ها، بانک ها و مطب ها استفاده کرد تا ارتباط میان کارمندان و ارباب رجوع راحت تر انجام شود. از این رو، این میزها باید به گونه ای طراحی و ساخته شوند که در پی استفاده طولانی مدت، مشکلی را برای افراد ایجاد نکنند و کاملا راحت باشند.
آنان معمولا به گونه ای طراحی می شوند که دو قسمت دارند، یکی برای مراجعه کننده و دیگری برای کارمندان و پرسنل و شما حتما انواعی از این میزها را در نمایشگاه ها، غرفه ها، فروشگاه ها و فرودگاه ها دیده اید.

کاربردهای میز کانتر و پیشخوان

میزهای کانتر و پیشخوان همان طور که اشاره کردیم در مکان هایی مانند اداره ها، مطب و کلینیک ها، آرایشگاه ها و بانک ها مورد استفاده قرار می گیرند و هدف از بکارگیری آن ها این است که مراجعه کنندگان در بدو ورود دچار سردرگمی نشوند و افرادی که پشت این میزها هستند، می توانند مراجعه کنندگان را به خوبی راهنمایی کنند. انواع میزهای کانتر و پیشخوان بر اساس کاربردی که دارند، عبارتند از:
• میز کانتر و پیشخوان بانکی. وجود این میزها در بانک ها و برای پذیرش ارباب رجوع الزامی است که معمولا مستطیلی شکل هستند و متناسب با فضا می توانند فرم هلالی هم داشته باشند. ارتفاع میز باید در حدی باشد که مراجعه کننده بتواند روی صندلی بنشیند و کارهای خود را روی میز انجام بدهد که ارتفاع 75 سانتی متر، برای این میزها استاندارد در نظر گرفته می شود. برخی از آنان در بانک ها، ایستاده هستند که ارتفاع مجاز آن ها 120 سانتی متر می باشد.
• میز کانتر و پیشخوان بیمارستانی. استفاده از این میزها در محیط های درمانی و بیمارستان ها، به سهولت رسیدگی به کار بیماران کمک می کند و باید فضایی برای قرار دادن پرونده و مدارک بیماران داشته باشند.
• میز کانتر و پیشخوان شرکتی. شرکت های بزرگ تجاری به پیشخوان نیاز دارند که می توان از این میزها برای قرار دادن پرونده ها، تعیین وقت و ساعت پذیرش استفاده کرد. توجه داشته باشید که ابعاد این میز باید متناسب با فضای شرکت انتخاب شود.

نکات مهم خرید میز کانتر و پیشخوان
توصیه می شود زمان خرید و انتخاب آنان، به نکات زیر توجه داشته باشید:
• میز کانتر و پیشخوانی که خریداری می شود، باید به اندازه کافی مستحکم باشد، به همین خاطر به جنس میز باید اهمیت داده شود. این میزها معمولا از جنس MDF با روکش PVC هستند که مقاومت بالایی دارند. هم چنین می توانید سراغ مدل هایی که از جنس روکش های فایبرگلاس نیز هستند، بروید.
• ابعاد باید با اندازه فضا متناسب باشد و کوچکتر یا بزرگ تر نباشد تا نظم فضا را تحت تاثیر قرار بدهد.
• حتما هنگام خرید، کاربرد میز را در نظر داشته باشید، به عنوان مثال میزهای کانتر و پیشخوان بانکی برای محیط های ادرای یا شرکت های تجاری چندان مناسب نخواهند بود.
• آنان باید فضای کافی برای قرارگیری سیستم یا پرونده ها را داشته باشد.
• کیفیت میز را مد نظر قرار دهید و به مواردی مانند ارتفاع میز توجه داشته باشید تا از بروز مشکلانی مانند کمر درد یا گردن درد برای پرسنل پیشگیری به عمل بیاید.
جهت خرید میز کانتر و پیشخوان، می توانید از مشاوره کارشناسان ما در گروه نایل بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *