نیم ست اداری لاکچری

نیم ست اداری لاکچری

نیم ست اداری لاکچری چه ویژگی هایی دارد؟نیم ست اداری، از جمله وسایلی است که در محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرد که نه تنها زیبایی دکوراسیون را چند برابر می کنند، بلکه به فضای شما رسمیت و اعتبار می دهند و می تواند در جذب مشتری تاثیرگذار باشد. نیم ست های اداری از یک مبل دو نفره، دو مبل تک نفره، یک میز پذیرایی و یک میز عسلی تشکیل شده اند و در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار یافت می شوند. اما بسیاری از مدیران به دنبال انتخاب و خرید نیم ست لوکس تری برای دفتر خود هستند و با توجه به تنوعی که در بازار موجود است، نمی دانند کدام مدل ها خاص تر هستند. پس در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم که چگونه می توانید یک نیم ست اداری لاکچری برای دفتر خود تهیه کنید.

نیم ست اداری چیست و چه مشخصاتی دارد؟

نیم ست های اداری از جمله لوازمی هستند که برای اتاق مدیران خریداری می شوند و برای استراحت کردن یا پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، از این رو مهم است که مبلمانی که انتخاب می شود، به اندازه کافی راحت و ایمن باشد تا در دراز مدت منجر به بروز مشکلات فیزیکی مانند کمر درد یا گردن درد نشود. نیم ست های اداری با این که فضای کمی را اشغال می کنند، اما تاثیر بسیاری بر روی فضا و دکوراسیون می گذارند.

انواع نیم ست اداری لاکچری

اگر می خواهید نیم ست اداری در دفتر کارتان داشته باشید، می توانید سراغ مدل های زیر بروید:
• نیم ست اداری کلاسیک. نیم ست های اداری کلاسیک از چوب های بسیار محکم ساخته می شوند و معمولا منبت کاری شده اند. بسیاری از این مدل ها، در قسمت پشتی ها یا دسته ها، تاج هایی دارد که زیبایی مبلمان را در چند برابر می کند و دفتر شما شیک و لاکچری به نظر خواهد رسید.
• نیم ست اداری مدرن. نیم ساعت های اداری مدرن، به صورت کاملا مدرن و امروزی ساخته می شوند و به همین خاطر است که این مدل ها طرفداران خاص خود را دارند. برای ساخت دسته های مبلمان از فلز، فرآورده های چوبی یا شیشه استفاده می شود که زیبایی دفتر کار شما چند برابر خواهد شد.

نیم ست اداری لاکچری
نکات مهم خرید نیم ست اداری لاکچری

حتما هنگام انتخاب و خرید نیم ست اداری لاکچری، موارد زیر را در نظر داشته باشید تا رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشید:
• طرح و رنگی را انتخاب کنید که نظر افراد را در همان لحظه اول به خود جذب کند.
• نیم ست اداری که خریداری می کنید، باید طبق اصول ارگانومیک طراحی شده باشد، چرا که حفظ سلامتی شما و افرادی که از نیم ست استفاده می کنند، از همه چیز مهم تر است.
• از کیفیت مواد و متریال به کار رفته در ساخت نیم ست اداری مطمئن شوید.
• هنگام انتخاب نوع نیم ست اداری، فضا و دکوراسیون کلی دفتر را نیز در نظر بگیرید.

قیمت نیم ست اداری لاکچری

قیمت نیم ست اداری لاکچری با توجه به نوع نیم ست و مواد به کار رفته در ساخت آن، هم چنین طرح و رنگ مدل تعیین می شود و معمولا مدل هایی که چوبی هستند، از دیگر مدل ها گران قیمت تر خواهند بود. آن چه که اهمیت دارد این است که هنگام خرید نیم ست اداری لاکچری، در کنار طرح و مدل، کیفیت را نیز مد نظر قرار دهید تا محصولی که خریداری می کنید، سال ها برای تان کار کند.
شما می توانید خرید نیم ست اداری لاکچری خود را از طریق سایت نایل و یا تماس با کارشناسان ما انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *