نیم ست اداری

نیم ست اداری

 

نیم ست اداری

نیم ست اداری یکی از وسایل مورد نیاز برای اتاق مدیران است که استفاده از آن باعث می شود تا فضا رسمی تر به نظر برسند، به علاوه این که زیبایی دکوراسیون نیز چند برابر خواهد شد. نیم ست های اداری را می توان در رنگ ها و طرح های مختلف و متناسب با دکوراسیون فضا انتخاب کنید و مهم ترین کارایی که این مبلمان دارد این است که می توانید از آن برای پذیرایی از مهمان ها یا استراحت کردن استفاده کنید.

نیم ست اداری چیست؟

نیم ست اداری از یک مبل دو نفره، دو مبل تک نفره، میز پذیرایی و دو میز عسلی تشکیل می شود که معمولا هم فضای کمی را اشغال می کنند، اما وجود این نیم ست در اتاق مدیران می تواند نظر مشریان را به خود جلب کند و اعتبار شغلی را بالا ببرد، به علاوه این که انرژی محیط نیز افزایش خواهد یافت. نیم ست اداری که خریداری می شود، باید با دیگر اجزای اتاق و دکوراسیون هماهنگی داشته باشد، تا فضا شلوغ و به هم ریخته به نظر نرسد.

نیم ست اداری

نکات مهم انتخاب نیم ست اداری

انواعی از نیم ست های اداری در طرح ها و مدل های مختلف در بازار موجود هستند، که شما می توانید با توجه به نیازها و فضایی که در اختیار دارید، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. اما در کنار زیبایی ظاهری نیم ست، باید یک سری موارد و جزئیات را در نظر بگیرید تا انتخاب بهتری داشته باشید و نیم ستی که خریداری می کنید، سال ها دوام بیاورد بی آن که دچار پوسیدگی یا خرابی شود. نکاتی از قبیل:
کیفیت نیم ست. مهم ترین نکته این است که هنگام خرید، کیفیت نیم ست را مد نظر قرار دهید. شما این نیم ست را برای پذیرایی از مهمان یا استراحت خریداری می کنید، مهم است که به کیفیت مواد به کار رفته و پارچه ها اهمیت داده شود.
جنس نیم ست. جنس نیم ست از جمله مهم ترین نکاتی است که باید به آن اهمیت داده شود، بسیار مهم است که چوب به کار رفته در این نیم ست مقاوم و مرغوب باشد تا دچار شکستگی نشود و معمولا نیم ست هایی که از چوب راش و بلوط هستند، دوام و ماندگاری بالایی دارند. انتخاب پارچه مناسب برای قسمت نشیمن نیز بسیار مهم است و توصیه می شود پارچه هایی را انتخاب کنید که قابل شستشو باشند. این روزها بسیاری از افراد ترجیح می دهند نیم ست های چرم را انتخاب کنند که علاوه بر زیبایی ظاهری که دارند، به راحتی تمیز و شسته می شوند. پارچه های مخمل هم گزینه مناسبی هستند و تمیز کردن آن ها کار چندان دشواری نخواهد بود.
اندازه نیم ست. اندازه نیم ست باید متناسب با فضای دفتر شما انتخاب شود، چرا که اگر نیم ست بزرگ باشد و بخش زیادی از اتاق را اشغال کند، نه تنها زیبایی دکوراسیون از بین می رود، بلکه مشکلاتی را نیز در رفت و آمد ایجاد خواهد کرد.
رنگ نیم ست. بهتر است رنگ نیم ست با دیگر وسایل مبلمان اداری یا رنگ دیوارها هماهنگ باشد. بسیاری از افراد از رنگ های خنثی برای نیم ست استفاده می کنند تا با هر دکوراسیونی هماهنگی داشته باشند و اگر زمانی مکان دفتر تغییر کرد، نیازی به تعویض نیم ست و مبلمان نباشد.

انواع نیم ست

  • نیم ست اداری مدرن

نیم ست های مدرن از سادگی خاصی برخوردارند و همین مورد باعث شده تا بسیاری از مدیران و کارفرمایان سراغ این مدل ها بروند که هرگز هم از مد نمی افتند. در طراحی و ساخت این نیم ست ها می توان از چوب، فلز، شیشه یا سنگ نیز استفاده کرد.

  • نیم ست اداری کلاسیک

این نوع نیم ست ها در عین ظرافتی که دارند، بسیار محکم هستند و از تنوع بالایی برخوردار می باشند. بیشتر این نیم ست ها چوبی هستند و بهتر است اگر دیگر لوازم و تجهیزات اداری تان چوبی هستند، سراغ این مدل ها بروید تا هارمونی بیشتری در فضا ایجاد گردد. این نیم ست ها کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند و سال ها برای تان کار می کنند و اگر می خواهید خرید بهتری داشته باشید، سراغ مدل هایی بروید که از چوب طبیعی مانند راش و بلوط ساخته شده اند.

  • نیم ست اداری چرمی

مبل های چرمی از کیفیت بالایی برخوردارند اما قیمت بالاتری را نسبت به دیگر مدل ها دارند. اگر سراغ این مدل ها می روید حتما به مواردی مانند تودوزی چرم و راحتی آن هنگام نشستن اهمیت بدهید و چرمی که انتخاب می کنید باید کاملا سبک و نرم باشد و هوا درون آن به گردش در بیاید تا در پی نشست های طولانی مدت، منجر به بروز تعریق نشود.

قیمت خرید نیم ست اداری

عواملی مانند جنس نیم ست، تعداد اجزا، کارخانه تولید کننده و نوع نیم ست در قیمت نهایی دخیل هستند و اگر قصد خرید نیم ست برای دفتر کارتان را دارید، ابتدا بودجه ای که برای آن کنار گذاشته اید را مد نظر قرار بدهید و سپس بسته به نیازها و فضای کاری تان، بهترین مدل را با کیفیت و قیمت قابل قبول انتخاب و خریداری کنید.

شما می توانید جهت خرید نیم ست اداری مورد نظر خود، با مراجعه به سایت و یا مشاوره با همکاران ما در گروه نایل، خرید مناسب و مقرون به صرفه ای داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *