خرید زیر پایی متحرک اداری

خرید زیر پایی متحرک اداری

زیر پایی متحرک اداری، یکی از ملزومات هر شرکت و اداره ای است و با توجه به این که افراد ساعت های طولانی پشت میز می نشینند، نیاز است که به سلامت جمسی اهمیت داده شود تا از بروز مکشلاتی مانند کمر درد پیشگیری به عمل بیاید. از آن جایی که امکان خرید صندلی های مدیریتی به دلیل بالا بودن هزینه ها برای پرسنل وجود ندارد، خرید یک زیرپایی مناسب می تواند احتمال بروز مشکلات جسمانی را به حداقل برساند و راحتی بیشتری را برای کارمندان به همراه داشته باشد تا راندمان کاری نیز بالا برود. پس در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی نکات خرید زیرپایی متحرک اداری بپردازیم.

زیرپایی متحرک اداری چیست؟

زیرپایی متحرک، وسیله ای کاربردی است که زیرپای کارمندانی که پشت میز می نشینند قرار می گیرد و به نحوه صحیح نشستن کمک می کند، به علاوه این که باعث می شود خون در رگ ها به گردش در بیاید و به همین خاطر، از بروز دردهای عضلانی در پاها و کمر جلوگیری خواهد شد. در صورتی که نحوه نشستن به گونه ای باشد که پاها آویزان باشند، فرد ناخواسته غوز می کند و بعد از گذشت مدتی با دردهایی در گردن و ستون فقرات مواجه خواهد شد.
اگر اندازه و ارتفاع میز غیر استاندارد است و نیاز است که ارتفاع صندلی را کم و زیاد کنید تا راحت تر باشد، استفاده از یک زیرپای مناسب می تواند این مشکل شما را برطرف کند. به علاوه این که زمانی که پاها روی زیرپایی قرار بگیرند، ساق پا و مچ در زاویه درستی قرار می گیرند و بعد از پایان روز کاری، احساس خستگی در پاها نخواهید داشت.

انواع زیر پایی

زیرپایی می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد و از مواد مختلف با کیفیت های متفاوتی ساخته شده باشد. عمدتا نوع زیرپایی با توجه به نوع شغل انتخاب می شود و می تواند انواع زیر را شامل شود:
بر اساس جنس، که می تواند چوبی، فلزی، ام دی اف، چرم یا استیل باشد.
بر اساس کاربرد، که می تواند مناسب برای کار با کامپوتر یا کار با ماشین باشد، می تواند برای افرادی باشد که مدت زمان طولانی می ایستند

نکات مهم خرید زیر پایی

از آن جایی که استفاده از زیرپایی تضمینی است برای حفظ سلامت جسمانی، مهم است که هنگام خرید این وسیله، یک سری نکات در نظر گرفته شود. مواردی از قبیل:
• جنس زیرپایی که خریداری می کنید را در نظر داشته باشید تا پا روی آن سر نخورد، به عنوان مثال: اکر کف فضای شرکت سرامیک است، بهتر است سراغ جنس های فولادی بروید، تا زیرپایی هنگام استفاده به حرکت در نیاید.
• اگر صندلی و میز غیر استاندارد است، حتما زیرپایی را انتخاب کنید که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد.
• حتما این نکته را در نظر داشته باشید که زیرپایی را برای کار با کامپیوتر خریداری می کنید و قرار است ساعت ها از آن استفاده شود یا این که این وسیله را برای افرادی که قد کوتاهی دارند، خریداری می کنید.
• طرح های مختلفی از زیرپایی متحرک در بازار موجود است که می توانید سراغ مدل های دارای قابلیت تنطیم ارتفاع، مدل های سه بعدی یا مدل های همراه با ماساژور بروید.
• زیرپایی باید به گونه ای باشد که پا با زاویه نود درجه روی آن قرار بگیرد، به همین خاطر به اندازه و ارتفاع آن نیز توجه داشته باشید.
جهت خرید بهترین نوع زیرپایی متحرک اداری با کارشناسان ما در گروه نایل تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *