ست میز مدیریت

ست میز مدیریت

میز مدیریت، یکی از مهم ترین لوازم ضروری برای هر اداره و شرکتی است و از آن جایی که اتاق مدیران، محل برگزاری جلسات است، بسیار مهم است که به این بخش از دکوراسیون اهمیت داده شود. زمانی که چیدمان اداری دفتر شما نظم و آراستگی داشته باشد، قطعا نظر باردید کنندگان را به خود جلب می کند و به افزایش اعتبار کاری و حرفه ای شما نیز کمک خواهد شد. در ادامه همراه باشید تا به بررسی کامل ست میز مدیریتی بپردازیم.ست میز مدیریت

هر آن چه که از ست مدیریت باید بدانید

ست میز مدیریت را می توان در اندازه و مدل های مختلف سفارش داد و خریداری کرد که می تواند حالت کلاسیک یا مدرن داشته باشد.

نکته مهم این است که میز مدیریت باید به گونه ای قرار بگیرد که جلوه خوبی در اتاق داشته باشد که معمولا این میز جلوی درب ورودی قرار نمی گیرد. مهم است میز مدیریتی که انتخاب می شود، نشان دهنده فرهنگ و ماهیت کلی محیط کار باشد، به همین خاطر، باید به تمام جزئیات این میز اهمیت داده شود.
برای بهتر شدن فضای اتاق مدیران بهتر است مبلمان اداری، کمدها و میز مدیریت با هم هماهنگی داشته باشند. از آن جایی که این روزها، طراحی و دکوراسیون به سمت مدرن شدن کشده شده، می توانید سراغ مدل های مدرن بروید که همیشه شیک هستند و فضای اتاق شما را لاکچری نشان می دهند. میزهای مدیریت کلاسیک، بیشتر حالت سلطنتی دارند و آن دسته از مدیرانی که دوست دارند، فضای اتاق شان شاهانه به نظر برسد، می توانند سراغ این مدل ها بروند.

نکات مهم خرید ست میز مدیریت

اگر می خواهید میزی که خریداری می کنید، سال ها برای تان کار کند و مجبور به تعویض آن نشوید، بهتر است نکات زیر را هنگام خرید در نظر داشته باشید:

از آن جایی که انواعی از میز مدیریتی در بازار موجود است، بهتر است هنگام خرید، به اندازه میز توجه کنید و این را در نظر داشته باشید که ارتفاع استاندارد برای میز مدیریت در حدود 70 تا 80 سانتی متر است و طول 130 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر مناسب می باشد که هر چه ابعاد میز بزرگ تر باشد، کارایی آن نیز بیشتر خواهد بود.

میزهای مدیریتی عمدتا در مدل های L مانند زده می شوند که دارای چند کشو هم هستند که می توانید قسمت ال را با توجه به فضا و سلیقه تان، سمت راست یا چپ قرار بدهید.

علاوه بر ابعاد و اندازه، امکانات میز مدیریت نیز باید در نظر گرفته شود و قطعا این میز با دیگر میزهای اداری متفاوت می باشد. میز مدیریت باید دارای کشو برای قرار دادن پرونده و پوشه های محرمانه باشد و فضای کافی برای قرارگیری کامپیوتر و سیستم را نیز داشته باشد.

عکس میز مدیریتی

در ساخت میز مدیریت باید از مواد و متریال مرغوب و با کیفیتی استفاده شده باشد که مدل های چوبی از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما شما می توانید با توجه به فضا و دکوراسیون اتاق تان سراغ مدل هایی که رویه آن ها از شیشه یا چوب است، بروید.

از آن جایی که مدیران ساعت های طولانی پشت میز می نشینند، بسیار مهم است که به راحتی میز و صندلی اهمیت داده شود تا در دراز مدت، مشکلاتی مانند کمر درد و گردن درد ظاهر نشود.

ست رومیزی

معمولا مدیران هنگام کار به وسایل مختلفی مانند برگه یادداشت، خودکار، تقویم، پوشه و غیره نیاز دارند که نظم دادن به این وسایل ممکن است کمی مشکل باشد. وجود ست رومیزی بر روی میز مدیریت می تواند نظم بیشتری را به میز شما بدهد، به علاوه این که دسترسی به وسایل مورد نظرتان نیز آسان تر خواهد شد. بهتر است جنس ست رومیزی با جنس میز مدیریت هماهنگ باشد که ست های چرمی و چوبی طرفداران بیشتری دارند.

جهت خرید ست میز اداری با کیفیت و مقرون به صرفه، به سایت نایل مراجعه کنید و یا با همکاران ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *