میز کارمندی

میز اداری ارزان

 

میز اداری ارزان

زمانی که می خواهید اقدام به خرید میز اداری ارزان کنید، چه پارامترهایی برای تان در اولیت است؟ کیفیت؟ جنس یا قیمت محصول؟ قطعا تمامی شرکت ها و اداره ها به میز اداری نیاز دارند و فضا و دکوراسیون محیط نه تنها بر راندمان کاری کارمندان و پرسنل تاثیر می گذارد، بلکه یکی از مهم ترین عوامل در جذب اعتماد مشتری می باشد و اعتبار کاری شما نیز بیشتر خواهد شد.
معمولا زمانی که افراد شروع به راه اندازی کسب و کار می کنند، یک سری اهداف دارند که خود با هزینه هایی همراه است و زمانی که صحبت از خرید لوازم اداری از جمله میز اداری می شود، تدابیری در نظر گرفته می شود که بتوان محصولی با کیفیت با قیمت مناسب تر را خریداری کرد؟ اما آیا اگر قیمت محصولی پایین تر باشد، می توان انتظار داشت سال ها کار کند و دچار خرابی نشود؟

خرید میز ارزان

قبل از این که بخواهیم به خرید میز اداری ارزان بپردازیم، بهتر است با یک سری از مشخصاتی که میز استاندارد باید داشته باشد، آشنا شویم چرا که پرسنل و کارمندان، هشت ساعت از روز خود را پشت این میزها می گذرانند و بسیار مهم است که میز به گونه ای نباشد که فرد در دراز مدت با مشکلات متعددی ماند کمر درد یا گردن درد روبرو شود. این نکته را در نظر داشته باشید که فرقی نمی کند که میزی اداری که خریداری می کنید، چه قیمتی دارد، آن چه که اهمیت دارد این است که میز باید ویژگی هایی که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم را درا باشد.

استانداردهای میز اداری ارزان

• اندازه میز باید متناسب با فضا انتخاب شود، اما باید به گونه ای باشد که فضای کافی برای حرکت دادن پاها وجود داشته باشد.
• ارتفاع میز باید در حدی باشد که هنگام نشستن بر روی صندلی، آرنج و زانو با زاویه نود درجه خم شوند.
• پایه های میز باید قابل تنظیم باشند که اندازه استاندارد معمولا 30 اینچ در نظر گرفته می شود.
• جنس میز باید به گونه ای باشد که از مواد و متریال مرغوبی ساخته شده باشد که شما می توانید سراغ مدل های چوبی، فلزی، پلاستیکی یا MDF بروید که قیمت هر یک نیز متفاوت خواهد بود.
• صندلی آنان نیز باید پشتی و کفی راحتی داشته باشند و ارتفاع آن ها قابل تنظیم باشد.

بیشتر بدانیم(کانتر اداری، مبلمان اداری)

قیمت میز اداری

تمام مواردی که به بررسی آن ها پرداختیم، از مواد به کار رفته گرفته تا مدل می توانند بر قیمت میز اداری تاثیر بگذارند و اگر قصد خرید میز اداری ارزان دارید، نباید از پارامترهایی مانند راحتی و کیفیت غافل شوید و بسیاری از افراد بر این باورند که محصولات ارزان قیمت، کیفیت قابل قبولی ندارند، در صورتی که چنین نیست. شما می توانید تمام قسمت های میز اداری را مورد بررسی قرا داده و متناسب با بودجه ای که برای این کار کنار گذاشته اید، خرید ارزان تری را داشته باشید.
به عنوان مثال، قیمت میزهای اداری چوبی از دیگر مدل ها بالاتر است، اما می توانید با انخاب مدل های ام دی اف که دوام قابل قبولی دارند، خرید ارزان تری داشته باشید. اگر فضای شرکت و اداره شما چندان بزرگ نیست، می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که تعداد کشوهای کمتری دارند تا از قیمت نهایی محصول نیز کاسته شود.
شما می توانید برای خرید میز اداری ارزان با کارشناسان ما در گروه نایل تماس بگیرید تا با آگاهی از قیمت ها، محصول با کیفیت تری را نیز خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *