خرید میز کار گروهی برای سازمان ها

خرید میز کار گروهی برای سازمان ها

خرید میز کار گروهی برای سازمان ها ؛ میز کار گروهی، یکی از وسایل ضروری برای بسیاری از شرکت ها و سازمان هاست، به خصوص که این روزها بحث استفاده بهینه از فضا و اهمیت دادن به دکوراسیون داخلی بیش از قبل مورد استقبال قرار گرفته است. استفاده از این میزها برای زمانی مناسب است که تعدادی از پرسنل، وظایف یکسانی دارند و می توانند در کنار یکدیگر، همفکری بیشتری داشته باشند. پس اگر برای سازمان یا شرکت خود به دنبال میز کار گروهی هستید، در ادامه همراه ما باشید.

میز کار گروهی چیست؟

میز کار گروهی از جمله میزهای اداری است که امکان استفاده همزمان برای چند پرسنل را فراهم می کند که در بسیاری از موارد، ترکیبی از پارتیشن و میزهای تکی می باشد و میزها باید به گونه ای انتخاب شوند که پاسخ گوی نیازهای کارمندان باشند و با فضا و دکوراسیون کلی شرکت و سازمان هماهنگ باشند.
انواع مختلفی از این میزها در طرح ها و اندازه های متفاوت در بازار موجود است که بسته به نیاز و اهداف کاری تان، می توانید مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید و مساله مهم این است که میزی که خریداری می شود، باید ایمنی و راحتی کافی را برای پرسنل به همراه داشته باشد تا در ساعات کاری با مشکلات فیزیکی روبرو نشوند و راندمان کاری بالا برود که می توانید در این زمینه، از تخصص همکاران ما در گروه نایل هم استفاده کنید.

خرید میز کار گروهی برای سازمان ها

مزایای استفاده از میز کار گروهی

در صورتی که در انتخاب و خرید میز کار گروهی، مسائل فنی و ویژگی های ارگانومیکی در نظر گرفته شود، مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:
• ارتباط بهتر و موثر پرسنل، ایجاد فضای همفکری و بهبود راندمان کاری
• استفاده بهینه از فضا و امکان استفاده از دیگر وسایل اداری
• دسترسی آسان به تمام قسمت های میز
• امکان ایجاد فایلینگ اداری و برقراری نظم بیشتر در روند کار
• صرفه جویی در هزینه ها
• استفاده از دستگاه های اشتراکی مانند پرینتر یا فکس
• کنترل بهتر و بیشتر فضای کاری توسط مدیران

انواع میز کار گروهی

برخی از مدل های میزهای گروهی که در بازار موجود هستند، عبارتند از:
• میز کار گروهی نیمکتی. این نوع میزها برای شرکت هایی که تعداد پرسنل بالایی دارند، بیشتر استفاده می شود که متشکل از صندلی و یک میز است که لپ تاپ یا سیستم روی آن قرار می گیرد و هر یک از کارمندان بدون توجه به محیط اطراف خود، به انجام کارهای روزانه شان می پردازند.
• میز کار گروهی ال شکل. این میزها همانند حرف L انگلیسی، دارای دو قسمت هستند که قسمت اول و اصلی همان محلی است که برای نشستن پشت میز و انجام کارها استفاده می شود و قسمت دوم، محلی برای نگهداری فایل ها و پوشه هاست و معمولا دارای کشو یا قفسه می باشد. این میزها می توانند حریم خصوصی بیشتری را برای افراد به همراه داشته باشند.
• میز کار گروهی تنظیم شونده. این نوع میز را می توانید به راحتی جابجا کرده و در ارتفاع مناسب تنطیم کنید که قطعا می تواند ایمنی و راحتی بیشتری را برای کارمندان به همراه داشته باشد و از اصول ارگانومی نیز تبعیت می کند. این میزها را می توان برای پوزیشن های نشسته و یا ایستاده تغییر حالت داد.

خرید میز کار گروهی

هنگام خرید میز کار گروهی برای سازمان ها، ارگانومی بودن آن و استانداردهایی مانند ارتفاع و ابعاد را در نظر بگیرید تا با حفظ سلامتی کارمندان، راندمان کاری تان بالا برود.
مهم است که میزی که انتخاب می کنید، در کنار زیبایی، جنس و کیفیت مرغوبی داشته باشد و از مواد با کیفیتی ساخته شده باشد که می توانید سراغ مدل های چوبی یا ام دی اف موجود در بازار بروید.
ابعاد و اندازه میز را متناسب با فضای دفتر انتخاب کنید، تا مشکلی در رفت و آمد پرسنل ایجاد نشود.

 

بیشتر بخوانید(میز کارمندی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *