انواع مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری که شامل میز، صندلی، پارتیشن، کمد یا فایلینگ اداری است، از ضروریات هر شرکت و اداره ای به حساب می آید که باعث می شود فضای کاری شما رسمیت بیشتری پیدا کند و قطعا در جذب مشتری نیز موثر خواهد بود. پس اگر قصد راه اندازی شرکت و دفتر خود را دارید، حتما به سیستم مبلمان اهمیت بدهید و اگر نمی دانید که چه محصولی را باید خریداری کنید، در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی انواع مبلمان اداری بپردازیم.

انتخاب مبلمان اداری

هدف از خریداری مبلمان اداری علاوه بر زیبایی دکوراسیون، تسهیل روند انجام کارها، نظم بخشیدن به سیستم کاری، بهبود راندمان کار و حفظ سلامت پرسنل و مدیران می باشد. انواع مختلفی از مبلمان های اداری در بازار موجود است و آن چه که اهمیت دارد این است که محصولاتی که انتخاب می شوند، باید کیفیت و استحکام بالایی داشته باشند تا سال ها دوام بیارند و خراب یا پوسیده نشوند و نیاز به تعویض آن ها پیدا نکنید. به همین خاطر، حتما توجه داشته باشید که وسایلی که خریداری می کنید، از مواد و متریال با کیفیتی ساخته شده باشند.
ارگانومی بودن وسایل و تجهیزات مبلمان اداری را نباید فراموش کنید و هیچ چیز مهم تر از آن نیست که کارمندان هنگام کار و ساعت ها پشت میز نشستن، با مشکلات فیزیکی مانند گردن درد یا کمر درد مواجه نشوند.
ابعاد و اندازه مبلمان و هم چنین طرح و رنگ را متناسب با تم کلی دکوراسیون و هم چنین فضایی که در اختیار دارید، انتخاب کنید تا مشکلی در رفت و آمد کارکنان ایجاد نشود و فضا حالت شلوغی به خود نگیرد.

انواع مبلمان اداری

معرفی انواع مبلمان اداری

از جمله انواع و مدل های مبلمان موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• مبلمان اداری مدرن

مدل های مدرن که طراحی مینیمالی دارند، مورد استقبال بسیاری از مدیران قرار گرفته اند. طرح های به کار رفته در این مدل ها امروزی تر از قبل شده اند، در حالی که سبک تر از مدل های قدیمی هستند و ویژگی های ارگانومیکی به خوبی در آن ها به کار گرفته شده است. در چیدمان مبلمان های مدرن می توان از پارتیشن های اداری برای تفکیک فضا استفاده کرد تا هم زیبایی دکوراسیون بیشتر شود و و هم این که حریم خصوصی بیشتری برای کارمندان فراهم گردد.

• مبلمان اداری کلاسیک

معمولا افرادی که مدل های مدرن را دوست ندارند، سراغ طرح ها و مدل های کلاسیک می روند تا بتوانند فضای متفاوتی را در دفتر یا شرکت خود ایجاد کنند. برای ساخت این مدل ها بیشتر از چوب استفاده می شود و صندلی های کلاسیک، دارای پوشش پلی استر هستند و سطح براقی دارند و تمیز کردن شان کار بسیار راحتی است.

• مبلمان اداری لوکس

معمولا آن دسته از مدیرانی که به دنبال وسایل پر زرق و برق هستند و هزینه ها برای شان چندان مهم نیست، سراغ مدل های لوکس می روند که با توجه به کیفیت موادی که در ساخت آن ها استفاده می شود، گران قیمت از سایر مدل ها هستند و جلوه بسیار خاص و شیکی به فضای کاری می دهند.
شما می توانید برای خرید مبلمان اداری دفتر خود متناسب با نیازها و هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، با مراجعه به سایت نایل یا تماس با همکاران ما اقدام کنید و از کیفیت محصولات خریداری شده اطمینان کامل داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید(کمد اداری مدرن)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *