نیم ست اداری چستر

نیم ست اداری چستر

نیم ست اداری که از یک مبل دو نفره، دو عدد مبل تک نفره و میز عسلی تشکیل شده، از جمله لوازمی است که وجود آن در اتاق مدیریت ضروری است و نه تنها بر زیبایی دکوراسیون تاثیر می گذارد، بلکه می تواند اعتبار بیشتری را برای برند شما به همراه داشته باشد. انواع مختلفی از این نیم ست ها در بازار موجود است که اگر به دنبال داشتن دکوراسیون مدرن برای فضای کار خود هستید، مدل های چستر گزینه بسیار مناسبی خواهند بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی نیم ست اداری چستر بپردازیم.

نیم ست اداری چستر چیست؟

نیم ست اداری چستر، از جمله به روزترین و مدرن ترین مبلمان هایی است که دارای یک نوع کاناپه یک نفره، دو نفره و یا سه نفره است و در طراحی آن تمام اصول ارگانومیک در نظر گرفته شده و ایمنی و راحتی کافی را برای افراد به همراه دارد. از این نوع نیم ست و مبلمان می توان برای دفاتر اداری و شرکتی با طراحی کلاسیک و مدرن استفاده کرد تا زیبایی و شیک بودن فضا چند برابر شود. جالب است بدانید که استفاده از این نوع مبلمان به دوره های بسیار دور بر می گرد و با این که جزء مدل های قدیمی است، اما توانسته با نوآوری و خلاقیت هایی که در طراحی داشته، جایگاه خود را در میان طرفداران این سبک حفظ کند.
نیم ست های چستر نیز معمولا شامل دو مبل تک نفره و یک مبل دو نفره می باشد و یکی از مهم ترین ویژگی هایی که نظر کاربران را به خود جلب می کند، کیفیت روکش چرم و نرم بودن فوم کف و پشت آن است که بیشترین میزان راحتی را به همراه دارد. شما می توانید بسته به بودجه ای که برای خرید نیم ست کنار گذاشته اید، میز عسلی را نیز خریداری کنید تا هارمونی فضا بیشتر شود.

انواع مبلمان اداری چستر 

  • مبل چستر فرانسوی

مدل های فرانسوی، ساده و شیک هستند و در انواعی از رنگ ها در بازار موجود هستند. جنس پایه های این مبل از چوب افرا و بدنه از چوب روس است که هر دو مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند. جنس فوم نیز از اسفنج ویژه می باشد.

  • مبل چستر قایقی

این نوع مبلمان قدیمی و مکعبی شکل است و در ساخت آن از انواعی از دکمه ها استفاده می شود. نکته مثبت این مدل این است که در ابعاد کوچک تری تولید می شوند و حتی اگر فضای دفترتان محدود است، می توانید آن را انتخاب کنید و این را هم در نظر داشته باشید که مدل قایقی بیشتر حالت اسپرت دارد و باید فضای کلی دفتر کارتان را هم در نظر بگیرید.

  • مبل چستر ترکیه

اگر فضای دفتر کارتان کوچک و محدود است، می توانید سراغ مدل های ترکیه ای بروید که از طرح های ایتالیایی الهام گرفته می شود و حتی ایرانی ها نیز توانسته اند این مدل ها را با بهترین و با کیفیت ترین مواد و متریال تولید کنند. برای این مدل ها از چوب تمام روس استفاده می شود.

نکات خرید مبلمان اداری چستر

از آن جایی که در طول روز استفاده از مبلمان اداری زیاد است و شما از این مبلمان برای پذیرایی از مهمان ها و مشتریان خود استفاده می کنید، بهتر است که هنگام خرید، یک سری نکات را در نظر داشته باشید. از جمله این که:

  • اگر مبلمان چرمی باشد، راحتی و نرم بودن آن بسیار مهم است و جنس چرم نباید به گونه ای باشد که هنگام نشستن منجر به تعریق شود. در مدل های پارچه ای نیز، جنس پارچه باید با کیفیت باشد و دچار پارگی یا نخ کش شدن نشود و بتوان هر نوع لکه و کثیفی را به راحتی از روی آن پاک کرد.
  • پایه های مبل باید کاملا محکم باشند و وزن آن نیز باید به گونه ای باشد که شما به راحتی بتوانید آن را جابجا کنید.
  • بهتر است رنگ مبلمان با دیگر وسایل اداری هماهنگ باشد تا دفتر کارتان حالت بهم ریخته و آشفته ای پیدا نکند.
  • مبلمان باید از مواد و متریال با کیفیتی ساخته شده باشد تا بعد از مدت کوتاهی مجبور به تعویض آن نشوید.

نیم ست اداری چستر چرمی

اولین نیم ست های چستر که روانه بازار شدند، چرمی بودند که بعدها مدل های پارچه ای و مخمل نیز اضافه شدند اما هم چنان بسیاری از مدیران به دنبال مدل های چرمی برای فضای کار خود هستند. نیم ست هایی به رنگ چرم قهوه ای از قدیمی ترین مدل های چستر هستند که گرمای خاصی را به محیط می دهند و از دیگر رنگ های پر فروش می توان به زرشکی و مشکی اشاره کرد که بهتر است هنگام انتخاب رنگ، تم کلی فضا و دکوراسیون را نیز در نظر داشته باشید.
هنگام انتخاب مدل های چرمی، به چوب به کار رفته در ساخت مبل دقت کنید تا دوام و استحکام کافی داشته باشد که معمولا چوب راش، بلوط و گردو کیفیت و مقاومت بالاتری دارند و می توانید سال ها از آن ها استفاده کنید بی آن که دچار پوسیدگی یا خرابی شوند. نیم ست های چستر عمدتا تک رنگ هستند و شما می توانید با کاغذ دیواری مناسب یا استفاده از وسایل تزئینی در اتاق کارتان، تنوع و انرژی بیشتری به فضای کارتان بدهید.

خرید نیم ست اداری چستر

شما می توانید برای خرید نیم ست اداری چستر با کیفیت عالی و قیمت مناسب تر، از طریق سایت نایل اقدام کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید. از آن جایی که از نیم ست اداری برای استراحت و یا پذیرایی از مهمان ها استفاده می شود، بسیار مهم است که محصولی که خریداری می کنید، از مواد و متریال با کیفیت و مرغوب ساخته شده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *