کمد اداری مدرن

کمد اداری مدرن

کمد یکی از وسایل ضروری در چیدمان و مبلمان اداری است که از آن برای نظم دادن به محیط استفاده می شود که در کنار این که بسیار کاربردی است، می تواند دکوراسیون دفتر را شیک تر کند و در جلب بهتر مشتری ها نیز تاثیر بگذارد. با این که بسیاری از افراد معتقدند که فایل ها و اسناد در سیستم ها و کامپیوتر بایگانی می شود و دیگر نیازی به استفاده از فایل های کاغذی و قرار دادن آن ها در قفسه ها و کمد نیست، اما بسیار مهم است که هر سازمانی، دارای یک کمد اداری باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به شما از اهمیت های خرید این وسیله اداری و انتخاب کمد دیواری مدرن بگوییم.

دلایل استفاده از کمد اداری کمد اداری مدرن

یکی از موارد مهمی که در فضاهای کاری باید به آن اهمیت داده شود، نظم و آرشیو کردن اطلاعات و پرونده هاست که داشتن یک کمد مناسب می تواند بسیار کمک کننده باشد. از طرفی، بسیار مهم است که فضای شرکت و اداره به گونه ای باشد که راندمان کاری پرسنل بالا برود و قرار دادن وسایلی مانند کمد در فضای دفتر می تواند محیط را از بی روح بودن در بیاورد و درصورتی که از لحاظ طرح و رنگ با دیگر وسایل هماهنگ باشد، زیبایی بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت.

کمد اداری مدرن

انتخاب کمد دیواری مدرن

در صورتی که دکوراسیون شرکت شما، تم مدرن دارد می توانید سراغ خرید کمد دیواری مدرن بروید. منظور از مدرن بودن دکوراسیون این است که وسایلی که انتخاب می شوند از سادگی خاصی برخوردارند و این سادگی باعث می شود تا آرامش بیشتری در فضا ایجاد شود و راندمان کاری نیز افزایش پیدا کند. از آن جایی که کارمندان بیشتر ساعات روز خود را در محیط کار سپری می کنند، بسیار مهم است که به فاکتورهایی مانند نور محیط، در نظر گرفتن میز استاندارد و انتخاب رنگ مناسب در طراحی اهمیت داده شود که دکوراسیون مدرن عملا تمام این ویژگی ها را دارا خواهد بود.
کمدهای اداری مدرن نیز از سادگی خاصی برخوردارند و به ندرت پیش می آید که در ساخت آن ها از طرح های شلوغ یا خطوط استفاده شود. این مدل ها در عین ساده بودن، بسیار شیک و مدرن هستند و این را بدانید که هرگز از مد نمی افتند و در صورتی که محصول با کیفیت خریداری کنید، می توانید سال ها از آن استفاده کنید. این نوع از کمدها را می توانید در انواع کشو دار، قفسه دار، چرخ دار یا کمدهای درب ریلی خریداری کنید.

نکات مهم خرید کمد دیواری مدرن

• جنس کمد دیواری می تواند از چوب، ام دی اف یا فلز باشد که مدل های چوبی که گران تر هم هستند، از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.
• از آن جایی که قرار است از کمد برای قرار دادن وسایل مختلف و پرونده ها استفاده شود، بسیار مهم است که محصولی که خریداری می کنید، استحکام بالایی داشته باشد و قفسه ها و کشوها باید قادر به تحمل وزن وسایل باشند.
• اندازه و فاصله طبقات کمد باید به گونه ای باشد که پروندها و زونکن ها به خوبی داخل آن جا شوند. ارتفاع طبقات 35 تا 40 سانتی متر و عمق 32 سانتی متر برای کمدهای اداری استاندارد در نظر گرفته می شود.
• حتما به کیفیت دستگیره ها، پایه های کمد یا قفل ها اهمیت بدهید، چرا که معمولا کشوها چندین بار در طول روز باز و بسته می شوند و نباید در پی استفاده های مکرر دچار خرابی شوند.
شما می توانید جهت خرید کمد دیواری مدرن، به سایت نایل مراجعه کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

 

بیشتر بخوانید(کتابخانه اداری ، کانتر اداری ، مبل اداری)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *