جدیدترین ترندهای مبلمان اداری

جدیدترین ترندهای مبلمان اداری

جدیدترین ترندهای مبلمان اداری

مبلمان اداری مهم ترین بخش هر شرکت و سازمانی است که نه تنها زیبایی دکوراسیون را چند برابر می کند، بلکه به برند شما اعتبار می بخشد و شما می توانید با انتخاب وسایل و مبلمان مناسب، محیط کار را از حالت یکنواخت و کسل کننده خارج کنید و راندمان کاری را بالا ببرید. یکی از مواردی که هنگام انتخاب مبلمان اداری باید در نظر داشته باشید، جدید و مدرن بودن آن هاست، به همین خاطر قصد داریم در این مقاله به بررسی جدیدترین ترندهای مبلمان اداری بپردازیم.

 
جدیدترین ترندهای مبلمان اداری

رنگ های ترند مبلمان اداری

یکی از مواردی که می تواند در روحیه کارمندان تاثیر بگذارد، رنگ فضا و المان های به کار رفته می باشد. از محبوب ترین رنگ هایی که در سال 2022 ترند شده اند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         خاکستری. رنگ کاملا خنثی که با هر نوع دکوراسیون و ترکیب رنگی ست می شوند.

 

·         بژ. رنگی که به محیط گرمای بیشتری می دهد.

 

·         سفید. رنگی که هرگز از مد نمی افتد و برای هر نوع دکوراسیون مدرن و کلاسیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

·         سبز. یکی از رنگ های مدرن و لاکچری به حساب می آید و جلوه زیبایی به دکوراسیون می دهد.

 

·         آبی فیروزه ای. رنگ آرامش بخشی که برای سلامت روحیه مناسب است.

 

·         بنفش. استفاده از این رنگ می تواند به محیط گرمای بیشتری بدهد و تضادها را نیز کمتر نشان می دهد.

 

·         زرد خردلی. یکی از رنگ های پرطرفداری که انرژی محیط را بالا می برد.

 

ترندهای محبوب مبلمان اداری

·         مبلمان اداری فضای اشتراکی. فضای کار اشتراکی، یک فضای جدید برای کار است و این روزها افراد به دنبال این هستند که با هزینه های کمتر و حتی در محیط های کوچک تر، کار و بیزینس خود را پیش ببرند. در این ترند مبلمان، از کاناپه ها و مبل های مدرن و راحت برای استراحت پرسنل استفاده می شود و مورد استقبال هم قرار گرفته است.

 

·         مبلمان اداری هوشمند. استفاده از این نوع مبلمان باعث شده تا روند انجام یک سری کارها راحت تر شود. به طور مثال، برای هر میز، پریز برق جداگانه ای در نظر گرفته می شود یا کابل شارژ جداگانه وجود دارد و صفحه نمایش لمسی روی میزها تعبیه شده است. از آن جایی که هر چه جلوتر می رویم، زمان اهمیت بیشتری پیدا می کند، استفاه از این ترند مبلمان اداری می تواند بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد.

 

·         مبلمان اداری با فضای اختصاصی. این نوع مبلمان برای افرادی که نمی توانند در جای شلوغ کار کنند و حواس شان پرت می شود، بهترین گزینه است و هرگز از مد نمی افتد. در واقع در این مدل، فضای اختصاصی و خصوصی برای هر فرد در نظر گرفته می شود و می توان از پانل هایی برای جداسازی فضا نیز استفاده کرد. هزینه تهیه و خریداری این نوع مبلمان به مراتب کمتر از سایر مدل ها می باشد.

 

مدل های ترند مبلمان اداری

·         در مبلمان های اداری 2022، چیزی که بیشتر به چشم می خورد، بکاریگری فرم های مهندسی و خطوط منحنی شکل است که مبل ها و میزها، فرم گرد و دایره ای شکلی دارند و به ندرت خطوط و زوایای تیز در آن ها دیده می شود.

·         بکارگیری فلز در میز و مبلمان اداری نیز این روزها ترند شده و مبلمان فلزی، نه تنها فضای کار شما را شیک و مدرن نشان می دهد، بلکه دوام و ماندگاری بالایی نیز خواهد داشت.  

·         مدل های کلاسیک و استفاده از مبل چرم از دیگر مواردی است که این روزها بیشتر برای محیط های کاری و ادرای استفاده می شود.

در نهایت این که در کنار اهمیت دادن به مدل و طرح های ترند شده مبلمان اداری، حتما باید ایمنی و راحتی کارمندان در نظر گرفته شود و تمامی وسایل و تجهیزات باید استانداردهای لازم را داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آخرین ترندهای مبلمان اداری با کارشناسان ما در نایل در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *