استند اداری

استند لوازم اداری

استند لوازم اداری

میز اداری یکی از لوازمی است که در هر شرکت و سازمانی برای کارمندان و پرسنل خریداری می شود و معمولا زمانی که کارمندان غرق کار کردن می شوند، وسایل زیادی را اطراف خود قرار می دهند و میز حالت شلوغ و به هم ریخته ای پیدا می کند. قطعا همه کارمندان یک سری وسایل و ابزارهای ریز و درشت برای کار خود دارند که باید محلی برای قرارگیری آن ها و نظم دادن به میز در نظر گرفته شود که چه چیزی بهتر از استفاده از یک استند اداری. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل استند لوازم اداری بپردازیم.

استند اداری

استند لوازم اداری چیست و چه کاربردی دارد؟

استند رومیزی وسیله ای است که با هدف نظم دادن به میز خریداری می شود و می توان از آن برای قرار دادن هر نوع وسیله ای استفاده کرد تا فضای خالی و در دسترس میز بیشتر شود. حتی بسیاری از استندها دارای قسمتی برای قرار دادن کاغذ نیز هستند که می توانید با قرار دادن یک سری کاغذها داخل آن، نظم بیشتری به کار خود بدهید.

از دیگر کاربردهای استند می توان به قرار دادن وسایلی مانند خودکار، قلم، پاک کن و وسایل این چنینی اشاره کرد. حتی برخی از مدل ها کشوهای کوچکی دارند که می توانید بعضی از وسایل خود را داخل آن ها قرار بدهید. یکی از کاربردهای جالبی که برخی از این وسیله کاربردی دارد این است که محلی برای قرار دادن گوشی همراه دارند.

انواع استند لوازم اداری

انواع مختلفی استند در طرح ها و اندازه های مختلفی در بازار موجود است که شما می توانید سراغ مدل های چوبی یا پلاستیکی بروید که هر کدام کیفیت متفاوتی دارند. این وسیله اداری هم چنین در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار به فروش می رسد که شما می تواند بسته به نیازها و سلیقه تان بهترین نوع را انتخاب کنید. بسیاری از کارمندان و کارفرمایان ترجیح می دهند مدل و نوع استند، با سایر لوازم و تجهیزات اداری هماهنگ و ست باشد.

برخی انواع استندها به صورت ست های دو تکه یا سه تکه هستند که می توانند تقویم رومیزی، جا کاغذی، جا کارتی یا جا قلمی داشته باشند که قرار دادن این ست ها در کنار هم می تواند جلوه بسیار خوبی به میز بدهد که عمدتا برای میزهای مدیریتی تهیه می شوند و برای میزهای کارمندی، استفاده از استند به تنهایی کفایت می کند.

نکات خرید استند لوازم اداری

هنگام خرید استند اداری، کیفیت محصول را مد نظر قرار بدهید، چرا که وسیله کاربردی است که در طول روز از آن استفاده زیادی می شود. اگر به دنبال محصولی با کیفیت بالا هستید، می توانید سراغ مدل های چوبی بروید، البته که مدل های پلاستیکی نیز از کیفیت و دوام قابل قبولی برخوردار هستند.

از طرفی، فضای میز را هم باید در نظر داشته باشید و در صورتی که استند با ابعاد بزرگ یا قطعات بیشتر برای یک میز کوچک خریداری شود، می تواند فضای دسترسی شما روی میز را محدود کند که می تواند یکی از دلایل شلوغ شدن میز هم باشد.

بهتر است طرح، رنگ و مدلی که انتخاب می شود با سایر لوازم اداری مانند صندلی اداری، پارتیشن ها و کمد در هماهنگی باشد، تا زیبایی دکوراسیون داخلی نیز بیشتر شود.

قیمت استند لوارم اداری

قیمت استندهای رومیزی با توجه به مواد و متریال به کار رفته، کیفیت، طرح و ابعاد و هم چنین تعداد قطعات آن انتخاب می شود که هر چه استند مجهزتر باشد و تعداد قطعات بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. موردی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر این محصول را در تعداد بالا برای دفتر کارتان خریداری کنید، قیمت نهایی آن کمتر خواهد شد. برای خرید استند اداری با کیفیت و با قیمت مناسب، به سایت نایل لوازم اداری مراجعه کنید تا با بررسی مدل ها، بهترین انتخاب را داشته باشید.

مقالات مرتبط :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *