Leather office sofa

مبل اداری چرم

مبل اداری چرم

شما وارد هر دفتر، سازمان و اداره ای که می شوید با یک سری لوازم و ملزومات اداری روبرو می شوید، از میز و صندلی کارمندی گرفته تا مبلمان اداری. انتخاب دقیق تک به تک این اجزا می تواند تاثیر مستقیم بگذارد بر سود شرکت و جذب بهتر مشتری ها و بسیار مهم است که به نکات مهم خرید اهمیت داده شود. مبل اداری از جمله لوازمی است که داخل اتاق مدیر قرار می گیرد و از آن برای استراحت و یا پذیرایی از مهمانان استفاده می شود که انواع مختلفی از این نوع مبلمان در بازار موجود است که ما به بررسی مبل اداری چرمی خواهیم پرداخت.

انتخاب مبل اداری چرم

مبلمان های چرمی از جمله انواعی هستند که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند و در صورتی که جنس باکیفیتی خریداری شود، می توانید سال ها از آن استفاده کنید، از طرفی، چرم زیبایی ظاهری بالایی را به دفتر کار شما خواهد داد. از جمله مزایای خرید این نوع مبل می توان به ارگانومی بودن آن اشاره کرد که راحتی و سلامتی بالایی را برای افرادی که از آن استفاده می کنند، به همراه دارد.

انواعی از طرح ها و رنگ های چرم در بازار موجود است که توصیه می شود هنگام انتخاب، به فضا و دکوراسیون کلی دفتر توجه کنید و هر چه اجزا در تناسب بیشتری با یکدیگر باشند، زیبایی فضا افزایش خواهد یافت. اگر به طور کلی بخواهیم مزایای خرید و انتخاب مبل اداری چرمی را برشماریم، به موارد زیر خواهیم رسید:

  • زیبایی و شیک بودن
  • ایجاد فضای لوکس و رسمی
  • ماندگاری بسیار بالا
  • تمیز کردن آسان به گونه ای که شما می توانید هر نوع لکی را به راحتی و با استفاده از دستمال نمدار تمیز کنید
  • ضد حساسیت

انواع مبل اداری چرم

هنگام خرید مبل اداری چرم، شما گزینه های زیر را پیش رو خواهید داشت:

  • مبل تک نفره. که بسیاری از مدیران ترجیح می دهند در مقابل میز مدیریتی خود، یک یا دو عدد مبل تک نفره چرمی قرار داشته باشد.
  • کاناپه. که می تواند به صورت دو نفره یا سه نفره باشد.
  • ال مانند. برای شرکت هایی که فضای محدودی در اختیار دارند، خرید مبل ال چرمی یکی از بهترین گزینه هاست.
  • مبل چستر چرمی. افرادی که تمایل زیادی به سبک های کلاسیک دارند، می توانند سراغ مبل های چستر بروند که در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند و فضای دفتر شما را شیک تر نشان می دهند.

Leather office sofa

تفاوت چرم مصنوعی و طبیعی برای مبل اداری

روکش های چرمی اصل از پوست حیوانات به دست می آیند و برای این که استحکام بیشتری داشته باشند، آن ها را دباغی می کنند تا از پوسیده شدن شان نیز پیشگیری شود. اما چرم های مصنوعی از مواد پلاستیکی و پلیمری ساخته می شوند و بسیاری از افرادی که دوستدار محیط زیست و حیوانات هستند، سراغ این مدل ها نخواهند رفت. برای تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی می توانید آن را با دست لمس کنید و از نرمی و لطافت آن متوجه اصل بودنش شوید. چرم های مصنوعی هنگام دست زدن، خشک هستند و ممکن است سرد به نظر برسند.

چرم های مصنوعی ممکن است بوی چندان مناسبی ندهند و شما بوی پلاستیک را به خوبی احساس کنید، در حالی که چرم های طبیعی، بوی بدی نخواهند داشت.

چرم طبیعی و اصل، ظاهر یکنواخت و یکدستی ندارد و ممکن است رگه هایی داخل آن دیده شود، اما چرم های مصنوعی ظاهر یکنواختی دارند.

جهت خرید مبل اداری چرم، به سایت فروشگاه نایل مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *