Office plastic footrest

مدل های زیرپایی پلاستیکی اداری

زیرپایی پلاستیکی اداری

زیرپایی، یکی از وسایل ضروری برای کارمندان و پرسنل هر سازمان و اداره ای است. این وسیله کاربردی زیر میز اداری قرار می گیرد و استفاده از آن در پیشگیری از بروز مشکلات پا درد، کمر درد و واریس بسیار موثر است، از طرفی، از آن جایی که افراد هشت ساعت از روز را پشت میز می نشینند و مشغول کار هستند، هر چه ایمنی و راحتی شان بیشتر باشد، قطعا راندمان کاری نیز بالا خواهد رفت. انواع مختلفی زیرپایی در بازار موجود است که شما می توانید بسته به نیازها و فضا و دکوراسیون دفتر، مدل مورد نظرتان را خریداری کنید. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی مدل های زیرپایی پلاستیکی اداری بپردازیم.

مزایای استفاده از مدل های زیرپایی پلاستیکی اداری

بسیار مهم است که زمانی که شما پشت میز قرار می گیرد، پاها کاملا روی زمین باشند و زانو در زاویه نود درجه قرار بگیرد تا کمترین میزان فشار به کمر و ستون فقرات وارد شود. گاهی ممکن است که پاها کامل روی زمین قرار نگیرند و زیرپایی می تواند به رفع این حالت کمک کند.

مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید، گودی کمر است که زمانی که زیرپایی استفاده می شود، شما می توانید کامل به پشتی صندلی تکیه بدهید و کمر صاف نگه داشته خواهد شد.

از دیگر مزیت استفاده از زیرپایی می توان به بهبود روند گردش خون در پاها اشاره کرد که بسیاری از افرادی که به نحوه صحیح نشستن خود اهمیت نمی دهند، در دراز مدت با علائمی از واریس روبرو خواهند شد. اما استفاده صحیح از یک زیرپایی استاندارد می تواند یکی از اقدامات موثر در پیشگیری از بروز واریس باشد.

Office plastic footrest

نکات مهم خرید زیرپایی اداری

توصیه می شود هنگام خرید زیرپایی، حتما موارد زیر را مد نظر قرار بدهید:

  • زیرپایی پلاستیکی باید استحکام بالایی داشته باشد و بتواند وزن فرد را به خوبی تحمل نکند و در کوتاه مدت، دچار شکستگی نشود.
  • طرح و مدل زیرپایی را در نظر داشته باشید که می تواند ثابت و متحرک باشد و برخی از مدل ها حتی قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارند.
  • وزن زیرپایی را در نظر داشته باشید و بهتر است که مدل هایی را انتخاب کنید که سبک هستند و به راحتی می توانید آن را حمل و جابجا کنید.

انواع زیرپایی پلاستیکی اداری

  • زیرپایی پلاستیکی ثابت، که از لوله های فلزی و روکش پلاستیکی محکم ساخته شده و دارای سطح شیبدار است که کاربر نمی تواند تغییری را در آن ایجاد کند و همواره ثابت می ماند.
  • زیرپایی پلاستیکی متحرک، که همان طور که از نامش پیداست، صفحه پلاستیکی آن متحرک است و استفاده از این مدل ها خستگی کمتری را در پاها ایجاد خواهد کرد.

مدل های متحرک بیشتر خریداری می شوند و شما به راحتی می توانید آن را جابجا کنید و اگر صندلی اداری غیر استاندارد است و نمی توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید، بهتر است سراغ زیرپایی بروید که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که با این کار، دیگر دچار مشکلات کمر درد یا پا درد نخواهید شد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدل های زیرپایی پلاستیکی و آگاهی از قیمت ها، به سایت فروشگاه نایل مراجعه کرده و خرید مطمئن تری را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

ست اداری

طراحی ست دکوراسیون اداری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *