میز مدیریتی و کنفرانس 8585

میز مدیریتی و کنفرانس

ست میز مدیریت و کنفرانس، یکی از لوازم ضروری برای مدیران هر سازمان و اداره ای است که خرید آن کمک می کند تا استفاده بهینه ای از فضا داشته باشید. انواع مختلفی از این میزها در بازار موجود است و باید به گونه ای انتخاب شود که متناسب با دکوراسیون کلی دفتر باشد و کاملا کاربردی باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر میز مدیریتی و کنفرانس بپردازیم.

میز مدیریتی و کنفرانس چیست؟

میز مدیریتی و کنفرانس، ست اداری است که به صورت چسبیده به هم و یا جدا از هم خریداری می شود و بیشتر مناسب دفاتری هستند که فضای محدودی دارند. توجه داشته باشید که وجود این دو میز در اتاق هر مدیری و جهت برگزاری جلسات چه با پرسنل و چه با مشتری ها ضروری است و کمک می کند تا دفتر و کار شما رسمیت پیدا کند. مدل هایی که چسبیده به هم هستند، عمدتا ال (L) شکل هستند و به گونه از طراحی شده اند که مدیر می تواند تسلط کافی و خوبی را بر افراد حاضر در جلسه داشته باشد.

برای اتاق های بزرگ هم می توان ست های چسبیده به هم را خریداری کرد، اما ممکن است سلیقه فرد این گونه باشد که میز کنفرانس جدای از میز مدیریتی قرار بگیرد. حتی بسیاری از شرکت های بزرگ، یکی از اتاق های خود را به برگزاری جلسات اختصای می دهند و میز کنفرانس خریداری می کنند.

میز مدیریتی و کنفرانس 8878

نکات مهم خرید میز مدیریتی و کنفرانس

میز مدیریتی و کنفرانس چه به صورت ست خریداری شود و چه به صورت جدا از هم، حتما نکات زیر را مد نظر قرار بدهید تا با نیازهای شما بیشتر تطابق داشته باشد:

· ابعاد و اندازه میز را متناسب با فضا دفتر و هم چنین پرسنل و افرادی که از آن استفاده می کنند، انتخاب کنید. از طرفی، ابعاد میز باید به گونه ای باشد که فضای کافی برای قرارگیری وسایل مورد نیاز در طول جلسات مانند لپ تاپ و این قبیل لوازم وجود داشته باشد. اگر تعداد پرسنل بالای 70، 80 نفر باشد، معمولا مدل های بیضی و دایره ای بهتر هستند که افراد می توانند زاویه دید بهتری نسبت به هم داشته باشند.

· کیفیت میز و جنس مواد و متریال به کار رفته بسیار مهم است. شما می توانید سراغ مدل های چوبی یا ام دی اف بروید که کیفیت بالایی دارند و مطمئن خواهید بود که سال ها برای تان کار می کنند. میزهایی ام دی اف با روکش فرمیکا یا ملامینه، بهترین جنس های موجود در بازار هستند.

· ارتفاع میز باید به گونه ای باشد که زمانی که افراد روی صندلی و پشت میز می نشینند، دست ها و آرنج ها کاملا روی میز قرار بگیرند و خمیدگی و انحنایی در کمر ایجاد نشود. در واقع، میز مدیریت و کنفرانس باید از اصول ارگانومیکی برخوردار باشد.

· طرح و مدل میز را متناسب با دکوراسیون دفتر انتخاب کنید و اگر فضای دفترتان، طراحی مدرنی دارد، حتما آن را هنگام انتخاب میز و صندلی ها نیز اعمال کنید. مدل های مدرن، مدل های ساده ای هستند که کمتر از نقش و نگار در آن ها استفاده شده و هرگز از مد نمی افتند. مدل میز هم که بسته به ابعاد آن می تواند مستطیلی، مربعی، دایره ای یا بیضی شکل باشد.

قیمت خرید میز مدیریتی و کنفرانس

میز مدیریتی و کنفرانس متفاوت با دیگر میزهای اداری هستند و با توجه به این که امکانات بیشتری دارند و در ابعاد و اندازه های بزرگ تری خریداری می شوند، قطعا گران تر از دیگر انواع میزها هستند. شما می توانید برای خرید انواع میزهای مدیریتی و کنفرانس، به فروشگاه نایل مراجعه کنید و بعد از مقایسه مدل های موجود، سفارش خود را ثبت نهایی کنید.

بیشتر بدانید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *