خرید میز کنفرانس اداری0047

خرید میز کنفرانس اداری

میز کنفرانس از جمله میزهای اداری است که وجود آن در اتاق مدیران و جهت برگزاری جلسات ضروری است. این میزها در طرح ها و ابعاد و اندازه های مختلف در بازار موجود هستند و شما می توانید بسته به نیازها و فضایی که در اختیار دارید، بهترین مدل را انتخاب کنید. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی نکات خرید میز کنفرانس اداری بپردازیم.

هر آن چه که از میز کنفرانس اداری باید بدانید

میزهای کنفرانس تنها برای جلسات طولانی مدت طراحی نشده اند و شما حتی می توانید از این میزها برای کلاس های درسی یا حتی مذاکره های کوتاه مدت نیز استفاده کنید. معمولا طراحی این میزها به گونه ای است که در اتصال با میز مدیریتی هستند، به گونه ای مدیر پشت میز می نشیند و با پرسنل خود جلسه برگزار می کند. گاهی ممکن است این میزها در کنار اتاق مدیریت قرار داشته باشند و هنگام جلسه مدیر نیز پشت این میز خواهد نشست.

اهمیت استفاده از این میز در این است که شما می توانید جلسات خود را در یک فضای کاملا مدیریتی برگزار کنید، از طرفی، وجود این نوع میزها در دفتر و شرکت، به کار شما اعتبار می دهد و مشتریان کار خود را با اعتماد بیشتری به شما می سپارند.

خرید میز کنفرانس اداری0046

انواع میز کنفرانس اداری

• میز کنفرانس کلاسیک

این نوع میز اداری برای محیط هایی که فضای آزادتری دارند، مناسب تر است و معمولا در طراحی آن ها از خطوط و نقش و نگار استفاده می شود. مدیرانی که بیشتر به دنبال تجملات هستند، می توانند این مدل ها را انتخاب کنند.

• میز کنفرانس مدرن

این سبک از میزهای اداری، ساده و در عین حال زیبا هستند و نقش و نگاری در آن ها دیده نمی شود و از مواد و متریال باکیفیت ساخته می شوند و مقرون به صرفه نیز هستند. اگر این نوع سبک را انتخاب می کنید، باید توجه داشته باشید که سایر ست های اداری نیز در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند.

نکات خرید میز کنفرانس اداری

هنگام خرید میز کنفرانس باید به موارد زیر اهمیت داده شود:

  • اندازه استاندارد. اندازه این میزها عمدتا متناسب با فضای دفتر خریداری می شود و ارتفاع استاندارد 50 سانتی متر است. برای اندازه طول و عرض، باید تعداد پرسنل یا مدیران بخش ها را مد نظر قرار دهید.
  • جنس. میز کنفرانس باید از مواد و متریال باکیفیت ساخته شده باشد. مدل های چوبی باکیفیت تر و البته گران تر هستند. البته شما می توانید سراغ مدل های ام دی اف یا لمینت نیز بروید.
  • امکانات میز. میز کنفرانس باید یک سری امکانات مانند فضای کافی برای قرار دادن لپ تاپ، محل هایی برای عبور سیم، کابل برق و سوکت پنل را داشته باشد و این مورد در کنار زیبایی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • رنگ و سبک. میز کنفرانسی که خریداری می کنید باید از لحاظ رنگ و سبک در هماهنگی کامل با دیگر تجهیزات اداری باشد تا فضای دفتر شلوغ و بهم ریخته به نظر نرسد.
  • صندلی های میز. صندلی ها و خود میز باید دارای ویژگی های ارگانومیکی باشند تا افراد در جلسات طولانی مدت با مشکلات فیزیکی روبرو نشوند و مهم ترین مساله، ارتفاع میز و صندلی هاست که بهتر است صندلی ها قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند.

قیمت خرید میز کنفرانس اداری

طیف وسیعی از میزهای کنفرانس با قیمت های متفاوت در بازار موجود هستند، چرا که عواملی مانند جنس،طراحی و سبک، ابعاد  و اندازه، امکانات میز و هم چنین کارخانه تولید کننده بر قیمت نهایی تاثیر می گذارند. شما می توانید خرید مقرون به صرفه و مطمئنی را از فروشگاه نایل داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *