صندلی اداری ثابت0042

صندلی اداری ثابت

صندلی اداری یکی از ملزومات هر شرکت و سازمانی است که برای مدیران، کارمندان و حتی ارباب رجوع خریداری می شود و هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند. انواع مختلفی از این صندلی ها در بازار موجود است که شما باید هنگام خرید، نیازها و اهداف خود را در نظر بگیرید. یکی از مواردی که کارفرمایان باید به آن اهمیت بدهند، خرید صندلی برای اتاق جلسات و یا برای ارباب رجوع است که تفاوت هایی را با صندلی کارمندان باید داشته باشند. این صندلی ها عمدتا بدون چرخ هستند و با عنوان صندلی اداری ثابت شناخته می شوند که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

صندلی اداری ثابت چیست؟

صندلی اداری ثابت یکی از ست های اداری است که برای استفاده ارباب رجوع یا اتاق جلسات خریداری می شوند و با توجه به این که بدون چرخ هستند، به آن ها ثابت گفته می شود. این صندلی را می توان برای اداره ها، بیمارستان ها، بانک ها، مطب ها و رستوران ها خریداری کرد و بسیار مهم است که هنگام خرید، به ارگانومی بودن و استاندارد بودن آن ها اهمیت داده شود، چرا که اگر صندلی نامناسب باشد، می تواند در دراز مدت مشکلات فیزیکی بسیاری را برای افراد به همراه داشته باشد.

از آن جایی که صندلی های ثابت، بدون چرخ هستند و قابلیت چرخش هم ندارند، خود کاربر باید آن را جابجا کند، البته وزن این صندلی ها به گونه ای طراحی شده است که مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد. اما توجه داشته باشید این نوع صندلی برای استفاده کارمندان چندان مناسب نمی باشد.

انواع صندلی اداری ثابت

صندلی اداری ثابت0043

• صندلی اداری ثابت کنفرانسی

این نوع صندلی ثابت برای اتاق جلسات خریداری می شود که پشتی آن ها می تواند ثابت یا متحرک باشد تا بیشترین میزان راحتی را به همراه داشته باشد. شما می توانید انواع دسته دار یا بدون دسته این صندلی را خریداری کنید و توصیه می شود سراغ مدل هایی بروید که پشت توری یا مشبک هستند تا گرمای کمتری را به کاربران منتقل کنند.

• صندلی اداری ثابت ارباب رجوع

این نوع صندلی بیشتر برای بانک ها، مطب ها یا اداره ها خریداری می شوند که رویه آن ها می تواند از جنس چرم یا پارچه باشد و نوع مشبک و پشت توری این مدل ها نیز در بازار موجود می باشد.

• صندلی اداری ثابت اتاق انتظار

این صندلی ها می تواند یک نفره یا چند نفره باشد که در دو نوع ساده و مشبک در بازار موجود هستند که برای ایجاد راحتی بیشتر کاربران در ساخت آن ها از فوم سرد استفاده می شود.

نکات مهم خرید صندلی اداری ثابت

هنگام خرید انواع صندلی های اداری حتی نوع ثابت آن باید استانداردها و موارد زیر مدنظر قرار بگیرند، تا ایمنی افرادی که از آن استفاده می کنند، تضمین شود. مواردی از قبیل:

  • ارگانومی بودن صندلی، که پشتی آن باید به اندازه ای باشد که از کمر و شانه ها محافظت کند، عمق نشیمن صندلی باید به گونه ای باشد که هنگام نشستن فشاری به زانوها و پاها وارد نشود، ارتفاع صندلی باید به اندازه ای باشد که پاها کاملا روی زمین قرار بگیرند و زانوها و ران ها در زاویه 90 درجه باشند.
  • ابعاد و اندازه صندلی، که بهتر است با توجه به کارایی آن و فضایی که در اختیار دارید انتخاب شود.
  • روکش صندلی، جنس آن باید به گونه ای باشد که هوا داخل آن به گردش در بیاید و در پی استفاده طولانی مدت باعث تعریق نشود. معمولا برای این نوع صندلی، از پارچه های مشبک استفاده می شود.
  • مدل صندلی، که بهتر است در هماهنگی با سایر وسایل اداری باشد تا زیبایی دفترتان چند برابر شود.

قیمت صندلی اداری ثابت

قیمت صندلی اداری ثابت به عواملی از قبیل جنس، کیفیت، ابعاد، مدل، قطعات و برند تولید کننده آن بستگی دارد و به همین خاطر است که با قیمت های مختلفی در بازار روبرو می شوید. شما می توانید با مراجعه به سایت نایل و مقایسه محصولات و مطالعه کامل اطلاعات هر محصول، خرید مقرون به صرفه و با کیفیت تری داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *