مهم ترین اقلام ست اداری چیست؟0041

مهم ترین اقلام ست اداری چیست؟

یکی از مهم ترین موارد در راه اندازی هر نوع کسب و کاری، برندینگ است و این که شرکت یا سازمان شما به افراد معرفی شود و این معرفی باید در راستای پیشرفت و ارتقای کار شما باشد. از این رو، کارفرمایان و مدیران به فکر طراحی لوگو یا مواردی مانند شعار سازمانی می پردازند تا در تبلیغات خود را مطرح کنند. اما یکی از مهم ترین و اساسی ترین نیازها، ست اداری است که در ادامه به بررسی آن و مهمترین اقلام خواهیم پرداخت.

ست اداری چیست؟

 ست اداری مجموعه ای است از اقلام و سایلی که هنگام راه اندازی شرکت و سازمان و برندینگ آن نیاز است که طراحی و چاپ می شوند و در واقع می توان گفت که یکی از نیازهای اولیه و اساسی هر نوع کسب و کاری می باشد. از آن جایی که ست اداری همانند مبلمان اداری، برند و هویت شما را معرفی می کند، مهم است که طراحی آن به گونه ای باشد که در راستای پیشرفت و ارتقای کار شما باشد. این اقلام به طور مستقیم و غیر مستقیم بر روند ارتباط شما با مشتریان تاثیر می گذارد و به عنوان یک ابزار موثر بازاریابی به حساب می آید.

طرح های چاپی کمک می کنند تا برند شما بیشتر به چشم بیاید و راحت تر بتوانید آن را معرفی کنید و در پلت فرم های تبلیغاتی شرکت کنید. اولین اقدام برای ست اداری، طراحی لوگو و انتخاب رنگ سازمانی است که به بیزینس شما اعتبار می بخشد و می تواند رضایت بیشتر مشتریان را نیز به همراه داشته باشد.

مهم ترین اقلام ست اداری چیست؟0041

اقلام ست اداری

با توجه به این که ست اداری بر پیشبرد اهداف شما تاثیر می گذارد و به گونه ای شناسنامه کاری شما است،  اقلام ست اداری شامل موارد زیر خواهد بود:

• کارت ویزیت

مانند یک کارت بانکی معتبر است که اطلاعات شما بر روی آن نوشته می شود و هویت شما را نشان می دهد. بر روی این کارت باید اطلاعاتی مانند لوگو، شماره تماس، نام شرکت یا سازمان درج شده باشد.

• سربرگ

در بیشتر مکاتبات و روابط تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و شما برای یادداشت های خود نیز به آن نیاز خواهید داشت. روی سربرگ ها لوگو و مجموعه ای از اطلاعات شرکت باید حک شده باشد و ارائه آن در نامه نگاری ها باعث می شود تا مشتری اعتماد بیشتری به شما پیدا کند.

• بروشور و کاتالوگ

که از آن برای نشان دادن فعالیت ها و موفقیت هایی که سازمان و شرکت تان کسب کرده، می توانید استفاده کنید که نه تنها به برندینگ شما کمک می کند بلکه، حس اعتماد مشتری را نیز بالا می برد.

• پاکت نامه

برای ارسال نامه در بخش های مختلف یک سازمان ضروری است و رسمی بودن نامه را نشان می دهد. بهتر است بر روی پاکت نامه نیز لوگو و اطلاعات چاپ شده باشد.

• فولدر و پوشه

که برای نگهداری یک سری اسناد و پرونده ها، برگه های قرارداد و دیگر فایل ها ضروری هستند و کمک می کنند تا کار شما نظم بهتری پیدا کنید و دسترسی سریع تری به فایل ها و اطلاعات موجود در شرکت داشته باشید.

• برگه یادداشت

برگه های یادداشت نیز مانند سربرگ ها هستند و تفاوت اصلی این دو در اندازه شان است که کاغذهای یادداشت اندازه کوچک تری دارند و برای استفاده های روزانه تهیه می شوند.

ست اداری عمومی و اختصاصی

ست اداری می تواند در دو حالت عمومی و اختصاصی چاپ شود. فرم های عمومی در یک دستگاه چاپ می شوند و به صورت یک پارچه خواهند بود، اما فرم های اختصاصی، به دفعات متعددی چاپ می شوند و به این بستگی دارد که مشتری چه تعداد ست نیاز دارد که هزینه این کار به تعداد کاغذ مصرفی، تعداد دستگاه های چاپ و برش بستگی دارد.

شما می توانید جهت خرید انواع ست های اداری به فروشگاه نایل مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *