خرید بهترین انواع کمد فایل و قفسه اداری

خرید بهترین انواع کمد فایل و قفسه اداری

کمد فایل و قفسه اداری یکی از اوازم اداری است که جهت نگهداری و بایگانی اسناد و مدارک و یا پرونده های اداری خریداری می شود و کمک می کند روند کاری شما با نظم بیشتری پیش برود. شما به راحتی می توانید اسناد و مدارک را دسته بندی کرده و دسترسی بسیار سریعی به آن ها داشته باشید. در واقع می توان گفت که فایلینگ و سیستم بایگانی از جمله مهم ترین مواردی است که در هر سازمان و اداره ای باید به آن اهمیت داده شود. اما چه نوع کمد فایلی در بازار موجود است؟ پس در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی خرید بهترین انواع کمد فایل و قفسه اداری بپردازیم.

کمد فایل و قفسه اداری چیست؟

کمد فایل اداری همان طور که از نامش پیداست، برای فایلینگ و نظم دادن به کار مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توایند مدارک و فایل های خود را به صورت دسته بندی شده و مرتب نگهداری کنید. یکی از مهم ترین مواردی که در خرید قفسه و فایل باید به آن اهمیت داده شود، جنس و کیفیت است آن هم به این دلیل که معمولا حجم اسناد و مدارک سازمان ها بالاست و محصولی که خریداری می شود باید قادر به تحمل وزن بالا نیز باشد تا سال ها عمر کند و دوام بیاورد.

کمد فایل و قفسه باید دسترسی خوبی داشته باشند و پرسنل و مدیران بتوانند در هر زمان که خواستند، پرونده یا مدارک مورد نیاز خود را پیدا کنند.

کشوهای کمد فایل باید به راحتی باز و بسته شود و حتما هنگام خرید، ریل ها را مورد بررسی قرار دهید. هم چنین بهتر است کشوها دارای قفل باشند تا بتوانید برخی از اسناد و مدارک محرمانه و خصوصی را داخل آن ها نگهداری کنید.

رنگ، طرح و مدل کمد و قفسه باید در تناسب با دکوراسیون کلی دفتر شما باشد تا زیبایی بیشتری در فضا ایجاد شود.

ابعاد و اندازه کمد فایل و قفسه باید متناسب با فضایی که در اختیار دارید و هم چنین نیازهای شرکت، انتخاب شود و در مکانی قرار بگیرد که محدودیت های رفت و آمد برای پرسنل ایجاد نکند.

انواع کمد فایل و قفسه اداری

از جمله انواع کمد فایل و قفسه اداری موجود در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمد فایل اداری

این کمدها را می توانید در انواع چوب، ام دی اف، فلزی یا شیشه ای خریداری کنید که در واقع یکی از پرکاربردترین فایلینگ ها برای پرسنل هر سازمان و اداره ای است و بهتر است در مکانی قرار بگیرد که همه افراد به آن دسترسی داشته باشند، پس حتما به زیبایی و تناسب کمد با دیگر لوازم و دکوراسیون باید اهمیت داده شود.

  • کمد فایل مدیریتی

کمد فایل مدیریتی باید دارای چندین کشو باشند و کیفیت بالایی داشته باشد، چرا که این کمد در دفتر مدیریت به عنوان یک ویترین برای جذب مشتری ها نیز خواهد بود.

  • کمد فایل جانبی

این نوع کمدها معمولا در کنار کمدهای بزرگ تر قرار می گیرند، دارای چندین کشو هستند که می توانید مدارک و پرونده های خود را داخل آن قرار دهید.

Buy the best types of file cabinets and office shelves

  • کمد فایل عمودی

این مدل ها اغلب فضای کمی را اشغال می کنند و می توانید بسته به نیاز خود مدل هایی را انتخاب کنید که تعداد کشوی بیشتری دارند. اما از آن جایی که عمودی شکل هستند و اندازه باریکی دارند، بهتر است که فایل ها از جلو به عقب مرتب کنید و پرونده های جدید را در دسترس قرار بدهید.

  • کمد فایل سیار

این کمدها به راحتی از یک مکان به مکانی دیگر منتقل می شوند و شما همیشه می توانید به پرونده های تان دسترسی داشته باشید.

  • کمد فایل با قفسه باز

این نوع کمدها مانند یک کتابخانه با قفسه های متعدد هستند و اگر مدارک محرمانه ندارید، می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که دارای فسه های باز هستند.

انواع قفسه اداری

  • قفسه اداری چرخ دار

این نوع قفسه ها به راحتی حمل و جابجا می شوند که البته به دلیل این جابجایی، برای ساخت آن ها از چوب های مقاوم استفاده می شود و وزن بالایی هم خواهند داشت. بسیار مهم است که هنگام خرید به کیفیت چرخ ها اهمیت داده شود.

  • قفسه اداری دو درب

قفسه های دو درب کاربردهای بسیاری دارند و با توجه به ارتفاع بالایی که دارند، می توانید از آن ها برای قرار دادن وسایل بزرگ و پرونده ها و یا حتی وسایلی که در طول روز نیاز چندانی به استفاده از آن ها نیست، استفاده کنید.

  • قفسه اداری چوبی

این مدل ها اغلب ام دی اف هستند که استحکام و البته وزن بالایی دارند و بیشتر به صورت درب دار ساخته می شوند و می توانید پرونده های محرمانه را داخل آن قرار دهید.

جهت خرید انواعی از مدل های کمد فایل و قفسه های اداری، به سایت فروشگاه نایل مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

مبل اداری چرم

طراحی ست دکوراسیون اداری

صندلی اداری ثابت

چیدمان اتاق اداری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *